Кількість
|
Вартість
|
||
|
Підлітковий двопідвісний велосипед Mondraker F-Trick
Mondraker F-Trick - це двопідвісний велосипед з нової лінійки, який змушує забути про те, що дитячі моделі простіші, ніж велосипеди для дорослих. Як і дорослі двопідвісні велосипеди Mondrakeer, цей байк має геометрію Forward, оновлену систему підвіски Zero і характеристики, гідні дорослих висококласних байків. Цю модель виробляють у двох варіантах: з колесами 24" і 26", а перед вами модель на 24" колесах. Такий байк пропонує не лише стиль, а й неперевершену якість, підкреслюючи індивідуальність Mondraker навіть у зменшеному форматі. F-Trick дарує вражаючі можливості для подорожей і пригод на будь-яких трасах, що робить його ідеальним вибором для молодих ентузіастів екстремального катання.
Ключові технології:
Однією з помітних особливостей байка Mondraker Neat RR SL Carbon є його унікальний набір ключових технологій, які вирізняють його на тлі інших.
1.Stealth Carbon
Технологія Stealth Carbon являє собою еволюцію у світі карбонових рам. Вона базується на роках досвіду і знань, успішно адаптованих з алюмінієвих рам у преміум-сегмент вуглецевих волокон. Завдяки цій технології рама не просто легка та міцна - вона поєднує в собі інновації, найвищу якість, а також неперевершену міцність.
Унікальність Stealth Carbon полягає в особливому підході до розташування кожного шару вуглецевого волокна, що забезпечує ідеальний баланс міцності, жорсткості, гнучкості та легкості. Цей метод не тільки значно підвищує продуктивність і надійність рами, а й надає їй виразного, стильного дизайну.
2.Підвіска Zero від Mondraker
Система підвіски Zero являє собою революційне рішення в галузі велосипедної амортизації. Цю систему запатентовано самою компанією Mondraker і створено для того, щоб максимізувати ефективність педалювання і поліпшити керування велосипедом.
Чому Zero унікальна?
Основна відмінність системи Zero від інших конструкцій підвісок - це наявність віртуальної точки обертання з двома ланками. На відміну від традиційних систем з фіксованою точкою, в Zero положення точки обертання динамічно змінюється залежно від роботи амортизатора, що забезпечує високоточний контроль характеристик підвіски. Амортизатор, розташований між двома ланками за принципом "поплавка", відгукується як на дрібні нерівності, так і на сильні удари, зберігаючи ідеальний баланс між м'якістю і стійкістю до високих навантажень.
Переваги конструкції підвіски Zero:
- Відсутність розгойдування при педалюванні усуває втрати потужності, дозволяючи повністю передавати всю енергію на рух.
- Стабільність трансмісії забезпечується завдяки відсутності впливу на натяг ланцюга, що сприяє більш плавному перемиканню передач.
- Ефективність гальмування завдяки забезпеченню постійного зчеплення заднього колеса з дорогою.
- Постійний контакт коліс із землею також покращує керованість і стабільність велосипеда на ґрунті та камінні.
Чи підходить Zero для E-Bike?
Система Zero була адаптована для використання на електровелосипедах, де вона отримала специфічні оптимізації, що роблять її ідеальною для цього виду транспорту. Оптимізація системи зробила її жорсткішою на підйомах, даючи змогу велосипедистам легше долати схили, і водночас стабільно використовувати весь потенціал амортизатора на спусках, унеможливлюючи ризик осідання або пробиття.
Ключові аспекти оптимізації:
- Кінематика: Основна увага була приділена кінематиці, що забезпечило більш стабільний рух віртуальної точки обертання і поліпшену прогресію до кінця ходу амортизатора. Це посприяло поліпшенню загальної стабільності та контролю, зробивши велосипед стійкішим на нерівних ділянках.
- Покращена прогресія до кінця ходу допомагає підтримувати ефективність і комфорт навіть під час активного катання, мінімізуючи жорсткі удари та забезпечуючи плавний рух складними трасами.
3.Forward Geometry
Концепція Forward Geometry, також запатентована самою Mondraker - це революційний підхід до дизайну велосипедних рам, який докорінно змінює традиційні уявлення про геометрію велосипеда. Цей інноваційний дизайн спрямований на поліпшення керованості, стійкості та контролю на всіх типах трас.
Ключові особливості Forward Geometry:
- Довга верхня труба і короткий винос збільшують стабільність і контроль на високих швидкостях, одночасно підвищуючи маневреність велосипеда.
- Покращена маневреність, а також активне і точне керування, що вкрай важливо на технічно складних трасах.
- Оптимальний перерозподіл ваги між переднім і заднім колесами покращує зчеплення і керованість на крутих спусках і в складних умовах.
Ця концепція долає обмеження традиційної геометрії велосипедів, надаючи райдерам систему, яка значно покращує керування та контроль. Це особливо помітно на високошвидкісних трасах і під час проходження складних ділянок. Forward Geometry робить велосипед Mondraker більш чуйним і передбачуваним, що важливо для досягнення найкращих результатів у спорті та забезпечення безпеки в екстремальних умовах.
Технологічна алюмінієва рама
Центральним елементом велосипеда виступає рама з алюмінієвих 6061 Stealth Evo труб, вироблених з використанням технології гідроформінгу. Доповнена рама системою підвіски Zero з ходом 120 мм, а за основу комфорту взята концепція Forward Geometry, яка забезпечує високий рівень керованості на різній місцевості.
Ключові особливості рами:
- Внутрішня прокладка HHG не тільки покращує зовнішній вигляд рами, а й підвищує захист внутрішніх компонентів, ефективно приховуючи їх.
- Стандарт втулки й осі Boost 12x148 мм значно підвищує торсіонну жорсткість задньої частини рами, що сприяє кращій керованості та надійності.
- Конусний рульовий стакан посилює передній трикутник рами, роблячи його більш стійким до екстремальних навантажень для безпеки та ефективності їзди.
- Регульований підсідельний штир (дропер) доповнює загальну концепцію, даючи змогу вам адаптуватися до мінливого рельєфу без зупинок і поспіху.
Оптимальна в роботі підвіска
Спереду встановлена вилка X-Fusion Velvet RL ходом 120 мм, яка працює на базі повітряної пружини, що дає змогу точно регулювати її індивідуально під підлітка. Завдяки спеціальним ущільнювачам вона працює без опору, забезпечуючи необхідну м'якість підвіски. Ба більше, вилка оснащена внутрішнім регулюванням ходу для підбору посадки індивідуально для кожного підлітка. Як завершальний штрих вилка має можливість налаштування переднавантаження і відскоку, а також можливість блокування ходу для полегшеного педалювання рівною місцевістю.
Ззаду встановлений амортизатор X-Fusion 02 PRO R, що володіє оновленою конструкцією повітряної камери з великим об'ємом повітря, завдяки чому має високу плавність ходу і краще поглинає нерівності. З регулювань у ньому доступне переднавантаження пружини та низькошвидкісний відскік, що дає можливість підлаштувати роботу підвіски під підлітка.
Продуктивна сучасна трансмісія
Трансмісія на 12 швидкостей зібрана на базі групсету Sram SX Eagle, що дасть підлітку байк із сучасними передавальними значеннями для легкості педалювання в гору і на рівних ділянках. Задній перемикач оснащений системою натягу ланцюга, яка вберігає його від вертикального і горизонтального розгойдування під час тряски, що значно підвищує якість, точність і швидкість перемикання передач. Керування перемиканням забезпечується за рахунок тригерної манетки, яка не тільки добре сидить у руці, а й безпечна для дитини, оскільки не вимагає переносити руку по полотну керма.
Дискові гідравлічні гальма
За контроль швидкості відповідають дискові гідравлічні гальма Sram Level. Вони мають високу потужність і відмінну модуляцію завдяки технології відсікання бульбашок повітря з системи, що дозволяє ідеально контролювати байк на затяжних спусках. Усередині системи використовується фірмове гідравлічне масло DOT 5.1 з високою стійкістю до закипання, завдяки чому гальма відмінно показують себе в екстремальних умовах. Працюють вони в парі з роторами діаметром 160 і 180 мм, що забезпечує необхідний баланс на передньому і задньому колесах і вберігають підлітка від заметів.
Міцні колеса
Колеса діаметром 24 дюйми зібрані на базі міцних алюмінієвих ободів з подвійним профілем MDK-XP1 24 TLR, стійких до деформації та утворення вісімок. Взуті вони в покришки Kenda Regolith з агресивним протектором, що дає змогу вкочувати на складних ґрунтових трасах. Колеса мають високу природну міцність через малий розмір, а можливість переобладнати їх безкамерно збільшує потенціал коліс у їхньому накаті та стійкості до проколів.