Кількість
|
Вартість
|
||
|
XLC HS-I06 - інтегрована рульова колонка, для вилок з конусними штоками 1 ⅛ - 1/ ¼ дюйма, використання можливе тільки з рамами, які сумісні з цим стандартом. Верхня кришка виконана з легкого алюмінієвого сплаву, з анодованим покриттям і лазерним гравіюванням логотипу.
Характеристики:
- призначення: універсальні;
- Матеріал: алюмінієвий сплав;
- Вид підшипника: закритий пром.;
- Тип: a-HEAD, Integrated, Tapered;
- Діаметр штока вилки: 1 ⅛ - 1 ¼ дюйма;
- висота кришки: 7,8 мм;
- Загальна висота: 8,6 мм;
- Вага: 74 г.
- складається з 5-ти частин;
- інтегрована конструкція;
- для вилок з конусним штоком;
- легка алюмінієва конструкція.
- Пром. підшипники: 2 шт;
- кришка рульової: 1 шт;
- Нижнє опорне кільце: 1 шт;
- якір (Ромашка): 1 шт;
- Болт з заглушкою: 1 шт.
XLC a-head set кріплення виносу на шток здійснюється зовні, відповідно виносу більше не потрібно різьблення, що дає виробникам вилок можливість виробляти штоки з більш тонкими стінками і використовувати інші матеріали, наприклад, карбон. Отже, система a-head забезпечує перевагу у вазі і полегшує складання рульової системи.
XLC headsets tapered. У рульових наборах з цим стандартом використані підшипники різного діаметру 1 ⅛ - 1,5 дюйма, що дозволяє краще розподілити навантаження на рульовий стакан, при цьому він повинен відповідати стандарту IS 42/52
XLC Integrated. При інтегрованих рульових колонках опорні чашки підшипників заздалегідь інтегровані в раму, що дозволяє знизити вагу і загальну висоту рульової.
XLC Cartridge bearing. Пром. Підшипники-це тип підшипників, найбільш часто використовуваних в велосипедах і в будь-якому дорогому вигляді техніки. Таким чином, виробники встановлюють всі необхідні Шарикопідшипники в обойму, регулюють і закривають їх, щоб вони були захищені від пилу і бруду. За рахунок закритої конструкції вони стають не обслуговуються.