Кількість
|
Вартість
|
||
|
XLC HS-I05 - інтегрована рульова колонка, розроблена для вилок з конусними штоками 1 ⅛ - 1,5 дюйма і рульових склянок зі стандартом IS 42/52, використання можливе тільки з рамами, які сумісні з цим стандартом. Верхня кришка виконана з легкого алюмінієвого сплаву, з анодованим покриттям і лазерним гравіюванням логотипу.
Характеристики:
- призначення: універсальні;
- Матеріал: алюмінієвий сплав, сталь;
- Вид підшипника: закритий пром;
- Тип: a-HEAD, IS 42/52 Integrated, Tapered;
- Діаметр штока вилки: 1 ⅛ - 1,5 дюйма(28,6 мм.);
- висота кришки: 8,8 мм;
- Загальна висота: 9,5 мм;
- Вага: 75 г.
- складається з 5-ти частин;
- інтегрована конструкція;
- для вилок з конусним штоком;
- легка алюмінієва конструкція.
- Пром. підшипники: 2 шт;
- кришка рульової: 1 шт;
- Нижнє опорне кільце: 1 шт;
- якір (Ромашка): 1 шт;
- Болт з заглушкою: 1 шт.
XLC a-head set кріплення виносу на шток здійснюється зовні, відповідно виносу більше не потрібно різьблення, що дає виробникам вилок можливість виробляти штоки з більш тонкими стінками і використовувати інші матеріали, наприклад, карбон. Отже, система a-head забезпечує перевагу у вазі і полегшує складання рульової системи.
XLC headsets tapered. У рульових наборах з цим стандартом використані підшипники різного діаметру 1 ⅛ - 1,5 дюйма, що дозволяє краще розподілити навантаження на рульовий стакан, при цьому він повинен відповідати стандарту IS 42/52
XLC Integrated. При інтегрованих рульових колонках опорні чашки підшипників заздалегідь інтегровані в раму, що дозволяє знизити вагу і загальну висоту рульової.
XLC Cartridge bearing. Пром. Підшипники-це тип підшипників, найбільш часто використовуваних в велосипедах і в будь-якому дорогому вигляді техніки. Таким чином, виробники встановлюють всі необхідні Шарикопідшипники в обойму, регулюють і закривають їх, щоб вони були захищені від пилу і бруду. За рахунок закритої конструкції вони стають не обслуговуються.